Το πόρισμα των Επιθεωρητών της Ρυθμιστικής αρχής αποκαλύπτει η “Real News”. Σύμφωνα με την έκθεσή τους ο μοιραίος σταθμάρχης είχε εκπαίδευση μόλις μιας εβδομάδας, έναντι των 75 ημερών που προβλέπει ο κανονισμός.
Στα αίτια η έκθεση αναφέρεται και στην αδικαιολόγητη απουσία των δύο παλαιών σταθμαρχών και στους 4 υπαλλήλους με μηδαμινή εμπειρία που είχαν βάρδια το μοιραίο βράδυ της 28ης Φεβρουαρίου.
Αναφορά γίνεται και στα κενά επικοινωνίας ανάμεσα στην εμπορική αμοξοστοιχία και το intercity 62 που αμφότερα ανήκουν στην Ιταλική εταιρεία, καθώς τα σχετικά ηλεκτρονικά συστήματα που είχαν τοποθετηθεί δεν λειτουργούσαν
Οι εισαγγελείς πλέον καλούν σε απολογία και υψηλόβαθμα στελέχη των σιδηροδρομικών εταιρειών