Οχι μόνο δεν λέει να το βάλει κάτω ο Δημήτρης Τσιάμης, αλλά συνεχίζει να καταγράφει διακρίσεις και να συλλέγει μετάλλια.
Στο βαλκανικό πρωτάθλημα ανοιχτού στίβου που έγινε στο Πανθεσσαλικό Στάδιο ο 44χρονος συμπολίτης αθλητής κατέκτησε το χάλκινο μετάλλιο στο τριπλούν με επίδοση 16.18.
Παρότι δεν βρισκόταν σε καλή κατάσταση όπως ο ίδιος δήλωσε στο τέλος, με τρία άλματα μόλις κατόρθωσε να φθάσει στη διάκριση. Θυμίζουμε πως ο Δημήτρης είναι κάτοχος και του πανελλήνιου ρεκόρ στο τριπλουν από τις 18 Ιουνίου του 2006 με άλμα στα 17.55.













