Μετά τον Ε-65 να μπει σε προτεραιότητα ο Παραμεγδόβιος

Θα διευκολύνει την πρόσβαση από το Ν. Καρδίτσας προς τη Δυτική Ελλάδα

Δύο μήνες μετά την παράδοση στην κυκλοφορία του νότιου τμήματος γίνεται περισσότερο κατανοητή η σημασία του οδικού άξονα Ε-65. Ένα έργο που συμβάλλει στην άρση της οδικής απομόνωσης του Ν. Καρδίτσας, το οποίο μειώνει το χρονική διάρκεια και καθιστά ασφαλέστερες τις μετακινήσεις προς Φθιώτιδα και ακολούθως προς την Αθήνα.

Απομένει η ολοκλήρωση και του βορείου τμήματος, η οποία χρονικά προσδιορίζεται από την κυβέρνηση σε περίπου ενάμιση χρόνο, για να δώσει γρήγορη και ασφαλή πρόσβαση προς την Εγνατία.

Ζητούμενο βεβαίως δεν είναι με τον Ε-65 να γίνει πιο άμεση η πρωτεύουσα για τους Καρδιτσιώτες, αλλά η Αθήνα να «έρθει» πιο κοντά στην Καρδίτσα, δίνοντας αναπτυξιακή ώθηση που θα ξεκολλήσει τον τόπο από τις τελευταίες θέσεις σε μια σειρά ζωτικών οικονομικών δεικτών.

Παραμεγδόβιος
Σε επίπεδο οδικών συνδέσεων υπάρχει ένας ακόμη άξονας που επί σειρά πολλών δεκαετιών παραμένει σε εκκρεμότητα. Ο λόγος για τον Παραμεγδόβιο, το όνειρο του Χαρίλαου Τρικούπη, που θα ένωνε το Ν. Καρδίτσας και τη Θεσσαλία με τη Δυτική Ελλάδα.

Για τον Παραμεγδόβιο δεν υπάρχει καμία εξέλιξη, σημειώνει στον «Νέο Αγώνα» ο Πρόεδρος της Ένωσης Αγραφιώτικων Χωριών Βασ. Τσαντήλας. Στα συρτάρια της Περιφέρειας Θεσσαλίας, αναφέρει, βρίσκεται η μελέτη ύψους 3 εκ. ευρώ που έχει συντάξει εδώ και μια δεκαετία για την γέφυρα του Μέγδοβα. Για την κατασκευή της γέφυρας απαιτούνται χρηματοδοτικοί πόροι είτε από το Υπ. Υποδομών, είτε από την Περιφέρεια, ενώ για το εν λόγω θέμα η Ένωση έχει ζητήσει εδώ και έναν μήνα συνάντηση με τον Υφυπουργό Υποδομών Ν. Ταχιάο.

Σε ότι αφορά το οδικό τμήμα πριν τη γέφυρα από την πλευρά του Ν. Καρδίτσας, ο κ. Τσαντήλας σημειώνει ότι πλέον απαιτείται η παραλαβή της μελέτης για τη διάνοιξη και ασφαλτόστρωση 8 χιλιομέτρων στο οδικό κομμάτι Νεράιδα – όρια Νομών Καρδίτσας / Ευρυτανίας στον ποταμό Μέγδοβα και η χρηματοδότηση του έργου.
Από την άλλη πλευρά μετά τη γέφυρα, στο κομμάτι 4 χιλιομέτρων της Ευρυτανίας, σημειώθηκε αστοχία και οδηγούνται σε επαναδημοπράτηση της μελέτης.

Απομένουν περίπου 14 χιλιόμετρα δρόμου και μία γέφυρα! Ο συντονισμός και η συνεργασία όλων των εμπλεκόμενων φορέων, με τη βούληση του κεντρικού κράτους κρίνεται επιβεβλημένη ώστε να γίνει πραγματικότητα το σημαντικό αυτό έργο το οποίο μεταξύ άλλων θα δώσει οικονομική ώθηση στους πανέμορφους τόπους.
Κώστας Παλαιός