Πριν δύο χρόνια η Ευρώπη γιόρτασε το Ευρωπαϊκό ΈτοςΣιδηροδρόμων. Η Ευρώπηχτυπημένη από την πανδημία και το πρόταγματων βιώσιμων μετακινήσεων φιγουράρει όλο καιψηλότερα στην ατζέντα.
Τον Σεπτέμβριο εκείνου του έτους, το ConnectingEurope Expressέφτασε στην Αθήνα, σεένα επετειακό ταξίδι20.000 χλμ. που περιλάμβανε 100 πόλεις σε 26χώρες. Εκείνη τη βραδιάστον σταθμό του Ρουφ, οιεκπρόσωποι της Κομισιόν,ενώπιον της πολιτικήςηγεσίας και των διοικήσεων των σιδηροδρομικώνφορέων, μετέφεραν έναμήνυμα: Επενδύστε στονσιδηρόδρομο.
Ενάμιση χρόνο μετά η χώρα μας ζει τη μεγαλύτερη σιδηροδρομική τραγωδία, με 57 νεκρούς. Γιατον ελληνικό σιδηρόδρομοο χρόνος σταμάτησε τηνΤρίτη, 28 Φεβρουαρίου2023, στις 23.20. Παθογένειες, εγκληματικές παραλείψεις, λανθασμένεςαποφάσεις έρχονται στοφως. Η ώρα της επανεκκίνησης είναι ακόμηθολή. Ο υπουργόςΕπικρατείας, αρμόδιος για τιςΥποδομές και Μεταφορές, κ. Γιώργος Γεραπετρίτης,εκτίμησε ότι θαμπορούσε να είναιως το τέλος Μαρτίου.
Η κοινωνία παραμένει μουδιασμένη. Η ολοκλήρωση των έργων εγκατάστασης σύγχρονων συστημάτων ασφαλείας, δηλαδή σηματοδότησης, τηλεδιοίκησης και ERTMS, μπορείνα βάλει ξανά τους επιβάτες σε ράγες.
Αναλυτικότερα στην έντυπη έκδοση του «Νέου Αγώνα»







